قفل حياطي قفل حياطي

خرید اسپلیت و کولر گازی

خريد قفل درب حياط

خريد قفل درب حياط

قفل درب حياط يكي از يراق هاي ضروري ساختمان به شمار مي رود.قفل حياطي را بر اساس نوع قفل به دو گروه برقي و ساده تقسيم بندي مي كنند. در خريد قفل درب معمولي و برقي علاوه بر قيمت به مواردي مانند نوع كليد (ساده يا كامپيوتري)، تعداد زبانه، شاسي (براي درب نفررو)، قابليت اتصال به ريموت، اف اف، قابليت نصب بر روي درب جك دار و نصب بر روي درب نفررو يا پاركينگ توجه داشته باشيد.

قفل برقي درب حياط

قفل برقي حياطي، مي تواند به عنوان جايگزيني ايمن تر براي قفل هاي مكانيكي و قديمي درب حياطم عرفي شود. اين قفل ها داراي ابعادي و ظاهري مشابه همان قفل هاي مكانيكي هستند و نصب آن ها بر روي درب بيروني ساختمان بسيار آسان است به گونه اي كه افراد مبتدي نيز مي توانند به راحتي آن ها را نصب كنند.
بيشتر قفل هاي برقي ضد سرقت هستند و ايمني بيشتر، كنترل تردد افراد و مسائل امنيت و حفاظتي را براي ساكنين خانه ايجاد مي كنند. اين قفل ها مجهز به زبانه ضد سرقت مي باشند.

خريد قفل حياطي يراق هوم  بهترين محصولات قفل درب و دستگيره درب در فروشگاه يراق هوم بزرگترين مركز پخش انواع قفل و يراق آلات در ايران.

خريد قفل حياطي

قفل سيزا ( كله گاوي)

يكي از قفل هاي پرطرفدار بازار قفل برقي درب حياط محافظ دار به اسم سيزا مي باشد. اين قفل ها مورد استقبال زياد افراد قرار گرفت و امروزه در بيشتر آپارتمان ها استفاده مي شود. اين قفل براي قفل نمودن درب هاي اتوماتيك استفاده خواهد شد كه با كمك اتصال يك كابل به مدار فرمان به دستگاه وصل مي گردد.اين قفل نياز به برنامه جهت تنظيم ندارد و يا ريموت كنترل و به صورت اتوماتيك كار مي كنند. با صدور فرمان توسط ريموت ابتدا قفل آزاد شده و سپس درب اتوماتيك حركت خواهد نمود. جنس قفل سيزا گالوانيزه با روكش رنگ شده مي باشد كه در هر شرايط آب و هوايي مقاومت دارند. همچنين مي توانيد براي خريد انواع قفل حياطي با فروشگاه يراق ابزار تماس بگيريد.

قفل برقي كلوني

قفل برقي كلوني ساخت كشور ايتاليا است و بدنه اي از جنس گالوانيزه دارد. قطعات ساخت اين قفل از برنجي مي باشد. در ابتداي ورود اين قفل كلوني به بازار ايران از اين مدل استقبال شد ولي كم كم به دليل مشكلات و استقبال نكردن كم تر پيشنهاد شد. اين درب مزيت هايي هم دارد كه پس از نصب به هيچ عنوان باز نمي شود و حتي با فشار و يا تصادف شديد هم بي حركت باقي مي ماند.
از معايب آن مي توان به نصب و نگه داري دقيق آن ها اشاره نمود كه پس از مدتي با تغييرات در لولاها به درستي كار نكرده و درب باز نمي شود و نياز به تعميركار پيدا مي كرد. همچنين از مشكلات آن نصب دقيق و زيرسازي در زمان نصب بود كه در صورت تنظيم نبودن دقيق به صورت ميليمتري مي توانست باعث گير كردن قفل مي شد.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/3 ساعت: ۲۱ توسط:bita98 :